torsdag den 13. juni 2013

Hvad er dine Årsagerne Ønsker at vokse højere?


 Hver uge, jeg taler med folk, der ønsker at vokse højere. Jeg beder hver enkelt af dem, hvorfor de arbejder på at vinde højde. Jeg har en god grund til at stille dette spørgsmål, jeg spørger, fordi jeg ønsker at sikre, at de ønsker at vokse højere for sunde årsager og ikke for dem, der er selvdestruktiv.

De fleste mennesker ønsker at vokse højere, fordi de tror, ​​det vil være en positiv ændring i deres krop. Meget gerne en, der er utilfredse med deres vægt, går de til gymnastik for at komme i bedre form eller for at blive mere muskuløs. Dette er en sund grund til at ønske at vokse højere. Selvfølgelig er det sundere, hvis de søger at vokse højere naturligt. Hvis du spørger enhver psykolog, de vil fortælle dig det samme.

Nogle gange er det en god idé at spørge mere dybdeborende spørgsmål. Nogle mænd svarer, at de ønsker at blive højere, fordi deres kæreste er højere end de er. Andre svarer, at de ønsker at blive mere selvsikker.

Beslutter at blive højere, er en beslutning, hver person må gøre på egen hånd. Hvis de ikke er helt helliget den naturlige proces, det er usandsynligt, at få de resultater, de søger. Den Grow Taller bog kan hjælpe dig med at få alt ud af denne proces, hvis du er villig til helt at dedikere dig selv. Du bør ønsker at vinde højde for dig selv, ikke for nogen anden grund.

Jeg vil også gerne tage fat på spørgsmålet om tillid og højde. Ja, kan ekstra højde bringe mere tillid. Men det er vigtigt, at du kan lide dig selv, uanset hvad din størrelse. Da vi får kun en chance på denne planet, er det vigtigt at elske dig selv uanset din højde, vægt, eller enhver anden fysisk attribut. Derefter kan du healthfully tilgang at komme i bedre form, opbygge muskler, tabe fedt, og at få højere. Disse bør øge din selvtillid højere, og ikke være den eneste kilde til din selvtillid.

Mit mål her er til lyd, som om jeg belære dig. Jeg ønsker ikke at fortælle nogen, hvordan de skal føle, eller hvad de skal se, når de ser i spejlet. Efter at have arbejdet med tusindvis af mennesker, som har fået mellem 2 til 4 inches i højden hurtigere, end de forestillede sig, jeg ved, at vokse højere naturligt bog og dens proces er et liv ændre oplevelse. Bare vær sikker på du gør denne beslutning af de rigtige årsager, før du begynder!